Čeština
Konzultace zdarma

Rozšířená realita pro e-shopy: Získejte náskok před konkurencí!

Vlastníte e-shop a tržby vám poslední dobou stagnují? Nebo chcete zatraktivnit svou nabídku? Možná je na čase zkusit něco nového. Něco, co vám pomůže:

  • odlišit se od konkurence

  • zvýšit konverzní poměr

  • přilákat nové zákazníky

Demo Img 1

Demo Img 1

Jak na to? Představte si, že si vaši zákazníci mohou produkty prohlédnout ze všech stran, jako by je viděli naživo. A to bez toho, aby museli někam docházet. Díky rozšířené realitě (AR) to teď není žádné sci-fi! A my vám rádi s jeho implementací pomůžeme. 

  • Proč by e-shopy měly využívat AR?

  • Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?

  • Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?

  • Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?

Co je rozšířená realita?

Rozšířená realita (AR) je interaktivní 3D zážitek, který kombinuje pohled na skutečný svět s prvky generovanými počítačem.

K čemu se využívá rozšířená realita?

Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.

Proč by e-shopy měly využívat AR?

Vžijte se do role zákazníka. Máte zájem o online nákup sedací soupravy, ale nejste si jisti, jak přesně sedačka vypadá, zda se vám vejde do interiéru nebo zda se svou barvou bude hodit k výmalbě. 

Pomocí rozšířené reality umožníte zákazníkům prohlédnout si produkt ze všech stran a dokonce s ním pohybovat v reálném čase například ve svém obýváku či jiné místnosti. 

Demo Img 1
Demo Img 1

Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop? 

Nejjednodušší způsob je nás kontaktovat. Proč?

Naše společnost se tvorbě AR věnuje jako první v České republice již několik let. Za tu dobu jsme pomohli zvýšit prodeje řadě klientům

Navíc jsme výhradním dodavatelem softwaru MazingXR (rakouský startup v oblasti rozšířené reality) pro český a slovenský trh. 

Naše Augmented reality řešení je možné vložit na jakýkoliv web bez potřeby externích aplikací, což je revoluce v online nakupování. 

Rádi vám však nabídneme i kompletní řešení pro vaše e-shopy, od jejich tvorby, propagace až po grafické služby a rozšířenou realitu. Jsme připraveni kompletně zastřešit váš business a pomoct vám růst jak v tuzemsku, tak i v zahraničí

Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí? 

Zákazník si i přes nákup na internetu dokáže produkt prohlédnout, jako by stál před ním. Může si otestovat barevné varianty a velikosti podle svých preferencí, interaktivně se zapojit do nákupního procesu a vyzkoušet si produkt ještě před jeho pořízením.

Výhody AR jsou jednoznačně: 

  • Vyšší konverzní poměr

  • Zvýšení prodejů

  • Větší spokojenost zákazníků

  • Méně dotazů na call centrum

  • Méně vráceného zboží

  • Lepší vnímání značky

  • Konkurenční výhoda

  • Kompatibilnost na všech zařízeních

Demo Img 1
Demo Img 1

Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?

Nabízíme komplexní služby, a to produktové fotky, 3D modely a AR

S námi:

  1. Získáte vše od klasických produktových fotografií přes detailní 3D modely až po interaktivní AR zážitky.

  2. Vaše 3D modely a AR prezentace budou maximálně atraktivní a poutavé.

  3. Vaši zákaznicí budou mít možnost prohlédnout si produkt do nejmenších detailů. Vyznačujeme se tvorbou nejvyšší kvality a ostrosti. Naše 3D modely jsou na milimetry přesné, takže si zákazníci mohou produkt snadno představit v reálné velikosti a proporcích.

  4. Oslovíte nejen majitele zařízení s operačním systémem iOS, ale i Android, takže si AR prezentace vašich produktů užijí všichni zákazníci.

  5. Můžete použít AR pro všechny typy redakčních systémů jako jsou Shoptet, PrestaShop a či jiná řešení na míru.

Společně s vámi posuneme váš e-shop do světa AR!

Zajímá vás více? Kontaktujte nás! Rádi si s vámi sjednáme online nebo osobní schůzku a navrhneme vám řešení na míru. 

Využijte také naší konzultaci zdarma a zjistěte, jaké výhody pomocí rozšířené reality můžete získat pro svůj web nebo e-shop.

Na co se nejčastěji ptáte?

Jak funguje rozšířená realita (AR)?

Rozlišujeme 2 hlavní typy AR:

 

1. AR na bázi značek:

Používá se k rozpoznávání specifických značek (markerů) v reálném světě, kdy po naskenování markeru se na displeji chytrého telefonu nebo AR brýlí zobrazí virtuální objekt.

Příkladem může být aplikace na skenování obalů produktů a zobrazení doplňkových informací.

 

2. AR bez značek:

Tento typ nevyužívá značky, ale rozpoznává geometrii a vlastnosti okolního prostředí. Virtuální objekty jsou vloženy do reálného světa na základě pozice a orientace zařízení.

Jako příklad pro lepší představu může posloužit aplikace pro zobrazení 3D modelů nábytku v reálném interiéru.

 

Jaký je rozdíl mezi virtuální realitou a rozšířenou realitou?

Na toto téma jsme pro vás sestavili článek Rozšířená realita (AR): Interaktivní 3D zážitek, který prodává, ve kterém se do detailu věnujeme rozdílům mezi AR a VR. 

 

Jaký je potenciál rozšířené reality pro marketing?

AR umožňuje zaujmout zákazníky novým a inovativním způsobem. Vytváří poutavé a interaktivní zážitky, které si zákazníci snadno zapamatují.

 

Jaké jsou příklady AR v praxi? 

Rozšířenou realitu využívají v praxi velké značky, jako je: 

  • IKEA, která umožňuje zákazníkům prohlédnout si nábytek v 3D a v reálném prostředí ve své vlastní domácnosti.

  • L'Oréal umožňuje vyzkoušet si virtuálně make-up před jeho nákupem.

  • Snapchat nabízí AR filtry a objekty, které si uživatelé mohou přidat do svých fotografií a videí.

AR však není výsadou jen velkých firem. Využívejte její výhody už dnes i vy, ať už jste velká, střední nebo malá firma. 

 

Jak lze implementovat rozšířenou realitu do marketingových kampaní?

Existuje hned několik způsobů, jak vám AR může pomoci s vašimi marketingovými aktivitami. 

  1. Ukažte svým zákazníkům produkt ve 3D a v reálném prostředí, ať si ho mohou virtuálně vyzkoušet nebo prohlédnout ze všech stran. 

  2. Vytvářejte AR hry a filtry, které uživatelé mohou používat a bavit se s nimi. Díky tomu si snadno zapamatují vaši značku.

  3. Využijte AR pro interaktivní návody a simulace.

Implementace AR do marketingových kampaní může být skvělým způsobem, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout svých marketingových cílů.

 

Kde najdu služby rozšířené reality na míru?

Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.

 

Jak se rozšířená realita využívá v oblasti logistiky?

V oblasti logistiky se AR stává čím dál více důležitějším nástrojem. Umožňuje zefektivnit a optimalizovat mnoho logistických procesů, čímž se šetří čas i peníze.

Příkladem může být proces kompletace zásilek, kdy AR brýle s head-up displejem zobrazují informace o produktu a jeho umístění v regálu, čímž se snižuje chybovost a zároveň zvyšuje efektivita. 

Dále AR může umožnit vizualizaci zásob v reálném čase, včetně jejich umístění a stavu a hodí se i při příjmu a expedici zboží díky kameře na AR brýlích, která skenuje čárové kódy a RFID tagy, čímž se automatizují procesy.

Výhody, které do tohoto oboru AR přináší, jsou rozhodně: 

  • Zvýšená efektivita a produktivita

  • Snížená chybovost

  • Zvýšená bezpečnost

  • Lepší komunikace a spolupráce

  • Jednodušší a rychlejší školení a vzdělávání

  • Snížení nákladů

 

Jak mohou průmyslové podniky využít rozšířenou realitu?

V průmyslu lze využít AR v oblasti údržby, opravy, při školení, montáži, výrobě či kontrole kvality a bezpečnosti. 

Očekává se, že se rozšířená realita bude v průmyslu i nadále rozvíjet a bude hrát stále důležitější roli. Napovídá tomu neustálý vývoj nových a inovativní aplikací AR, které pomáhají zefektivnit průmyslové procesy.

Přednášíme

Zjistit více

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference