Vlastníte e-shop a tržby vám poslední dobou stagnují? Nebo chcete zatraktivnit svou nabídku? Možná je na čase zkusit něco nového. Něco, co vám pomůže:
-
odlišit se od konkurence
-
zvýšit konverzní poměr
-
přilákat nové zákazníky
Vlastníte e-shop a tržby vám poslední dobou stagnují? Nebo chcete zatraktivnit svou nabídku? Možná je na čase zkusit něco nového. Něco, co vám pomůže:
odlišit se od konkurence
zvýšit konverzní poměr
přilákat nové zákazníky
Jak na to? Představte si, že si vaši zákazníci mohou produkty prohlédnout ze všech stran, jako by je viděli naživo. A to bez toho, aby museli někam docházet. Díky rozšířené realitě (AR) to teď není žádné sci-fi! A my vám rádi s jeho implementací pomůžeme.
Proč by e-shopy měly využívat AR?
Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?
Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?
Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?
Rozšířená realita (AR) je interaktivní 3D zážitek, který kombinuje pohled na skutečný svět s prvky generovanými počítačem.
Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.
Vžijte se do role zákazníka. Máte zájem o online nákup sedací soupravy, ale nejste si jisti, jak přesně sedačka vypadá, zda se vám vejde do interiéru nebo zda se svou barvou bude hodit k výmalbě.
Pomocí rozšířené reality umožníte zákazníkům prohlédnout si produkt ze všech stran a dokonce s ním pohybovat v reálném čase například ve svém obýváku či jiné místnosti.
Nejjednodušší způsob je nás kontaktovat. Proč?
Naše společnost se tvorbě AR věnuje jako první v České republice již několik let. Za tu dobu jsme pomohli zvýšit prodeje řadě klientům.
Navíc jsme výhradním dodavatelem softwaru MazingXR (rakouský startup v oblasti rozšířené reality) pro český a slovenský trh.
Naše Augmented reality řešení je možné vložit na jakýkoliv web bez potřeby externích aplikací, což je revoluce v online nakupování.
Rádi vám však nabídneme i kompletní řešení pro vaše e-shopy, od jejich tvorby, propagace až po grafické služby a rozšířenou realitu. Jsme připraveni kompletně zastřešit váš business a pomoct vám růst jak v tuzemsku, tak i v zahraničí.
Zákazník si i přes nákup na internetu dokáže produkt prohlédnout, jako by stál před ním. Může si otestovat barevné varianty a velikosti podle svých preferencí, interaktivně se zapojit do nákupního procesu a vyzkoušet si produkt ještě před jeho pořízením.
Výhody AR jsou jednoznačně:
Vyšší konverzní poměr
Zvýšení prodejů
Větší spokojenost zákazníků
Méně dotazů na call centrum
Méně vráceného zboží
Lepší vnímání značky
Konkurenční výhoda
Kompatibilnost na všech zařízeních
Nabízíme komplexní služby, a to produktové fotky, 3D modely a AR.
S námi:
Získáte vše od klasických produktových fotografií přes detailní 3D modely až po interaktivní AR zážitky.
Vaše 3D modely a AR prezentace budou maximálně atraktivní a poutavé.
Vaši zákaznicí budou mít možnost prohlédnout si produkt do nejmenších detailů. Vyznačujeme se tvorbou nejvyšší kvality a ostrosti. Naše 3D modely jsou na milimetry přesné, takže si zákazníci mohou produkt snadno představit v reálné velikosti a proporcích.
Oslovíte nejen majitele zařízení s operačním systémem iOS, ale i Android, takže si AR prezentace vašich produktů užijí všichni zákazníci.
Můžete použít AR pro všechny typy redakčních systémů jako jsou Shoptet, PrestaShop a či jiná řešení na míru.
Společně s vámi posuneme váš e-shop do světa AR!
Zajímá vás více? Kontaktujte nás! Rádi si s vámi sjednáme online nebo osobní schůzku a navrhneme vám řešení na míru.
Využijte také naší konzultaci zdarma a zjistěte, jaké výhody pomocí rozšířené reality můžete získat pro svůj web nebo e-shop.
Rozlišujeme 2 hlavní typy AR:
Používá se k rozpoznávání specifických značek (markerů) v reálném světě, kdy po naskenování markeru se na displeji chytrého telefonu nebo AR brýlí zobrazí virtuální objekt.
Příkladem může být aplikace na skenování obalů produktů a zobrazení doplňkových informací.
Tento typ nevyužívá značky, ale rozpoznává geometrii a vlastnosti okolního prostředí. Virtuální objekty jsou vloženy do reálného světa na základě pozice a orientace zařízení.
Jako příklad pro lepší představu může posloužit aplikace pro zobrazení 3D modelů nábytku v reálném interiéru.
Na toto téma jsme pro vás sestavili článek Rozšířená realita (AR): Interaktivní 3D zážitek, který prodává, ve kterém se do detailu věnujeme rozdílům mezi AR a VR.
AR umožňuje zaujmout zákazníky novým a inovativním způsobem. Vytváří poutavé a interaktivní zážitky, které si zákazníci snadno zapamatují.
Rozšířenou realitu využívají v praxi velké značky, jako je:
IKEA, která umožňuje zákazníkům prohlédnout si nábytek v 3D a v reálném prostředí ve své vlastní domácnosti.
L'Oréal umožňuje vyzkoušet si virtuálně make-up před jeho nákupem.
Snapchat nabízí AR filtry a objekty, které si uživatelé mohou přidat do svých fotografií a videí.
AR však není výsadou jen velkých firem. Využívejte její výhody už dnes i vy, ať už jste velká, střední nebo malá firma.
Existuje hned několik způsobů, jak vám AR může pomoci s vašimi marketingovými aktivitami.
Ukažte svým zákazníkům produkt ve 3D a v reálném prostředí, ať si ho mohou virtuálně vyzkoušet nebo prohlédnout ze všech stran.
Vytvářejte AR hry a filtry, které uživatelé mohou používat a bavit se s nimi. Díky tomu si snadno zapamatují vaši značku.
Využijte AR pro interaktivní návody a simulace.
Implementace AR do marketingových kampaní může být skvělým způsobem, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout svých marketingových cílů.
Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.
V oblasti logistiky se AR stává čím dál více důležitějším nástrojem. Umožňuje zefektivnit a optimalizovat mnoho logistických procesů, čímž se šetří čas i peníze.
Příkladem může být proces kompletace zásilek, kdy AR brýle s head-up displejem zobrazují informace o produktu a jeho umístění v regálu, čímž se snižuje chybovost a zároveň zvyšuje efektivita.
Dále AR může umožnit vizualizaci zásob v reálném čase, včetně jejich umístění a stavu a hodí se i při příjmu a expedici zboží díky kameře na AR brýlích, která skenuje čárové kódy a RFID tagy, čímž se automatizují procesy.
Výhody, které do tohoto oboru AR přináší, jsou rozhodně:
Zvýšená efektivita a produktivita
Snížená chybovost
Zvýšená bezpečnost
Lepší komunikace a spolupráce
Jednodušší a rychlejší školení a vzdělávání
Snížení nákladů
V průmyslu lze využít AR v oblasti údržby, opravy, při školení, montáži, výrobě či kontrole kvality a bezpečnosti.
Očekává se, že se rozšířená realita bude v průmyslu i nadále rozvíjet a bude hrát stále důležitější roli. Napovídá tomu neustálý vývoj nových a inovativní aplikací AR, které pomáhají zefektivnit průmyslové procesy.