Čeština
Konzultace zdarma

Tvorba značky

"Váš brand je to, co o vás lidé říkají, když nejste v místnosti" - Jeff Bezos

Otázky, na které rádi servírujeme odpověď

  • máte důvod, proč by zákazníci měli kupovat vaše produkty?

  • čím jsou vaše produkty nebo služby výjimečné?

  • máte definované publika, které chcete zasáhnout?

  • víte, kdo jsou vaši ideální zákazníci?

  • víte, na jakých platformách vaše cílová skupina tráví nejvíce času?

  • máte jasně definový způsob, kterým budete komunikovat k vašemu publiku?

  • máte zpamované komunikační dovednosti a kanály konkurence? 

Čím přesněji máte zodpovězené tyto otázky, tím efektivnější bude vaše marketingová strategie a následně i přínos, který kampaně vygenerují.

Definování cílové skupiny + Persony

Každá firma by měla mít jasně definované persony, což jsou ideální zákazníci nebo ti, kteří u vás nechávají nejvíce peněz. Definování person avšak není tak jednoduché, jelikož byste danou personu měl/měla znát jako svého manžela nebo manželku po 20 letech společného bydlení. Dokud neznáte svou personu, nemůžete ani vytvořit efektivní marketingový mix a následně i kampaně.

Pokud si věříte, že všechny pilíře marketingové strategie ovládáte perfektně, tak jste na nesprávných stránkách, pokud se s tím ale nechcete trápit obraťte se na nás a my vám sestavíme marketingový plán, který vám zajistí maximální efektivitu investovaného rozpočtu. 

Demo Img 1
Demo Img 1

Influenceři + Váš Brand - ano, či ne?

Jsme si vědomi důležitosti Influencer marketingu, a proto vám rádi pomůžeme s výběrem vhodného Influencera a jeho vyhodnocení. V dnešní době je na Instagramu nebo Youtube mnoho Influencerů, kteří se chlubí tisíce lajky, sledujícími a dosahem, ale který je vhodný pro vás? Navázat kvalitní dlouhodobou spolupráci, která ponese ovoce, není vůbec jednoduché, a proto vám s našimi zkušenostmi pomůžeme. 

 

Vyplatí se Influenceři? Podívejte se na náš článek ZDE, který vám otázku zodpoví. 

 

Tvorba obsahu na sociální sítě a Youtube kanál

K pečlivému budování značky neodmyslitelně patří i tvorba kvalitního obsahu, který budou vaši fanoušci organicky sdílet a konzumovat (koukat na videa nebo číst články).

Sestavíme vám komunikační strategii na míru vašim potenciálním zákazníkům, jelikož každá cílová skupina má jiný styl komunikace. Zjednodušeně musíme společnou silou zjistit, na jaký typ obsahu reagují, a ten jim servírovat v pravidelných intervalech. Nejenom, že tím probíhá neustálá reaktivace zákazníka, ale navíc můžeme navýšit prodeje a posílit vztah zákazníků k vaší značce. 

 

Demo Img 1

Design produktů a firmy

Pokud se firma rozhodne pro cestu vlastního brandu, musí si nejdříve stanovit svůj logo manuál. Tímto manuálem se poté řídí grafikové, kteří firmě dodávají tvář a "šmrnc".  Není to ale pouze o barvách produktů, nutné je také vymyslet unikátní slogan, misi, vizi a další komponenty důvěryhodné značky, kterou si zákazníci jednoduše zapamatují a zároveň nezamění za jinou, již existující. 


 

Registrace ochranné známky - CZ & EU

Ochranná známka může v budoucnosti ušetřit hodně peněz i stresu, jelikož při úspěšném budování brandu se často naleznou ti, kteří vám jej chtějí převzít a takzvaně se "svézt" na vašich pečlivě a dlouhodobě budovaných základech. Proti těmto soudním tahanicím slouží ochranná známka, kterou umíme zprostředkovat pomocí velmi zkušených patentových právníků. 

 

 

 

 

 

 

 

Děkujeme, že jste se dočetli až sem.  Rádi bychom vám tímto nabídli konzultaci zdarma. Využijte našeho kontaktního formuláře, ozveme se vám :)

* Povinné položky

* Povinné položky

Napište nám

Přednášíme

Zjistit více

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference