Konzultace zdarma

Blog

V této sekci naleznete zajímavé články ze světa E-Commerce

Fotka k článku

Co je to rozšířená realita pro eshopy?

Pokud zákazníci nakupují zboží v kamenném obchodě, mají možnost si produkty vyzkoušet, vidět jejich&...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak tvořit obsah na Instagram jako firma

Instagram se od roku 2010 stal jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí zaměřenou na vizuální obsa...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak tvořit produktové popisky, tak aby vaši zákazníci nemohli nenakoupit?

Prodáváte své produkty online a lámete si hlavu s tím, jak vytvořit produktové popisky tak, aby zauj...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Získali jsme odznak Google Partner

Je nám potěšením oznámit, že jsme získali odznak Google Partner a stali se tak certifikovaným partne...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Napsali o nás - rubrika FPHSuccess Vysoké školy ekonomické v Praze

Jsme moc rádi, že jsme se mohli podílet na rozvoji nové rubriky FPH na VŠE. V rozhovoru se náš zakla...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

6 typů reklam na TikToku a jak je využít!

Ať máte TikTok stažený nebo ne, určitě jste o něm už slyšeli! Tato poměrně nová sociální síť (2016) ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč byste měli používat remarketing?

Chtěli byste zacílit vaše PPC kampaně na potencionální zákazníky, kteří již navštívili vaši webovou ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč si segmentovat zákazníky?

Segmentace marketingu patří k nástrojům, které vám mohou pomoci dobře poznat vašeho zákazníka, což j...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Základní metriky pro vyhodnocování PPC v Google Ads

Pro zajištění těch nejlepších výsledků z PPC kampaní je nutná pravidelná správa a vyhodnocování. Spo...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Co znamená PNO a proč je důležité?

Podíl nákladů na obratu, zkráceně PNO, vyjadřuje, kolik procent z obratu, který jsme získali díky re...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč posílat zpravodaje? Zvyšte zisk svojí firmy pomocí newsletterů!

Posílání newsletterů se může zdát zbytečné, pokud nemáte statisíce kontaktů, opak je ale pravdou. I ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

PPC v zahraničí - na co si dát pozor, když chcete s eshopem do světa

Mnoho eshopů v dnešní době dorůstá do bodu, kdy neví, kam dál v lokálním trhu růst. Eshop lze znásob...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Optimalizace SEO pro weby a eshopy - co to znamená?

Založili jste eshop nebo webovky a potřebujete zákazníky? Nejefektivnějším marketingem je v online p...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

SEO specialista - konzultant, agentura anebo freelancer?

Pokud to s vaším eshopem nebo webem myslíte vážně, tak si dovoluji tvrdit, že optimalizace pro vyhle...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Tvorba značky - proč je to tak důležité pro každou firmu?

Brand building představuje proces tvorby všech asociací a celkového vnímání společnosti zákazníky. T...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

PPC reklama – co to je a proč by mě to mělo zajímat?

PPC, neboli placené reklamy na internetu, jsou kampaně speciálně cílené v rozhraní Google Ads nebo S...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Vyplatí se spolupráce s Influencery?

Co znamená Influencer marketing?  Tento typ marketingové komunikace je jednoduše odvozen od ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak na vstup do zahraničí? Přizpůsobeno pro eshopy.

"Proč bych měl/a prodávat i za hranice? Ještě nemám ani 100% podílu na lokálním trhu, to přeci nedáv...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak začít prodávat na Amazonu

Přemýšlíte o podnikání na Amazonu? Prodej na Amazonu je výhodný jak pro začínající prodejce, tak i v...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Amazon FBA – největší výhody a nevýhody

FBA (Fulfillment by Amazon) je program, který umožňuje uskladnění zboží v distribučních centrech Ama...

Pokračovat ve čtení