Blog
V této sekci naleznete zajímavé články ze světa E-Commerce
Kategorie
Vše Online Marketing Tvorba obsahu Tipy na vyšší zisk O nás Ocenění online marketing PPC VSE online business Pro e-shopaře TikTok Tipy na sociální sítě Marketing Přednášíme na VŠE Optimalizace e-shopů branding analýza konkurence Branding SEO Instagram Rozšířená realita - AR Tipy na Sociální Sítě Popisky produktů Remarketing Google Ads Emailing Expanze Influenceři Amazon
Co je user persona a jak ji v marketingu využít?
User persona je koncept, který se stal důležitým pojmem v marketingu. Jedná se o fiktivní repre...
Pokračovat ve čtení
BrandElevator nově jako Stříbrný Shoptet Partner
Náš tým se může pyšnit dalším úspěchem! Splnili jsme všechny (nově velmi přísné) požadavky od Sh...
Pokračovat ve čtení
Přednášíme na VŠE
Další přednáška pro studenty magisterského programu VŠE, opět na téma PPC reklamy a jejich využití u...
Pokračovat ve čtení
Jak nabírat zaměstnance pomocí online marketingu?
V dnešní době je online marketing nezbytným nástrojem pro úspěšnou rekrutaci zaměstnanců. Nabírání t...
Pokračovat ve čtení
Jak si snížit zásoby? Tipy na optimalizaci nákladů pro e-shopy v roce 2023
E-shopy za sebou nemají lehký rok. Poslední rok byl pro e-shopaře nepříjemným střízlivěním po krásný...
Pokračovat ve čtení
Jak vytěžit z kampaní na TikToku maximum? Prohlédněte si naše tipy z praxe.
Reklamy TikTok TikTok nabízí tři typy reklam: In-feed native ads– do reklamy můžete přidat ...
Pokračovat ve čtení
Kampaně na TikToku - na co si dát pozor? Mrkněte na naše tipy pro úspěšný marketing.
TikTok roste rychle. A pokud bychom vám mohli dát jednu radu pro využití sociálních sítí, zněla by t...
Pokračovat ve čtení
BrandElevator + VŠE podruhé. Aneb co jsme radili studentům magisterského programu na Ekonomce?
Opět jsme měli možnost přednášet na Vysoké škole Ekonomické v Praze. Tentokrát na téma PPC ...
Pokračovat ve čtení
Marketing pro malé a střední podniky na VŠE - jak jsme přispěli do výuky?
V jarním semestru jsme měli možnost vystoupit na bakalářském předmětu Marketing for SME`s. ...
Pokračovat ve čtení
Metoda See-Think-Do-Care - nutnost pro každého markeťáka?
Čtyři písmena, která vám zachrání business – S, T, D, C. Pomocí modelu STDC můžete lépe uchopit v...
Pokračovat ve čtení
E-shopaře čekají hodně nepříjemné časy. Jak si udržet zisk u e-shopu?
Objednávek už není tolik, co bývalo. Lidi nereagují na miliony reklam, které denně vidí. Nárust...
Pokračovat ve čtení
Jak budovat značku na internetu
Vybudovat značku je snem mnoha ambiciózních firem. V dnešní online době už ale není zapotřebí kamenn...
Pokračovat ve čtení
První krok k efektivnímu marketingu - jak definovat cílovou skupinu zákazníků?
Každá značka by měla vědět, kdo je na druhé straně obrazovky. Styl komunikace a samotná sdělení...
Pokračovat ve čtení
Jak psát texty tak, aby vás prohlížeče milovali? Přečtěte si pár tipů na zvýšení návštěvnosti webových stránek (ZDARMA)
Cílem tvůrců obsahu vašich webových stránek je nejen předat zprávu vašim potenciálním zákazníkům, al...
Pokračovat ve čtení
Jak na reklamy na Instagramu? Přečtěte si naše tipy pro začátečníky
Instagram je jedna z nejvíce populárních sociálních sítí a měsíčně ji celosvětově používá více jak m...
Pokračovat ve čtení
Výhody SEO - přečtěte si 5 hlavních důvodů, proč optimalizovat váš web
SEO neboli search engine optimization či optimalizace pro vyhledávače je proces získávání organickýc...
Pokračovat ve čtení
Na jaké marketingové se trendy v roce 2022 zaměřit? Shrnuli jsme je pro vás.
Rozšířená realita + Virtuální Realita VR se skládá ze simulací nebo digitálních světů, zatímco AR...
Pokračovat ve čtení
Rozšířená realita - co to je? Augmented reality jako budoucí součást našeho každodenního života.
Co je Augmented Reality (AR)? Rozšířená realita (AR) je interaktivní 3D zážitek, který kombinuje ...
Pokračovat ve čtení
Využití Rozšířené Reality (AR) v online marketingu? Trend pro rok 2022!
Co je to rozšířená realita jsme již popisovali v našem článku na blogu. Za poslední dobu se stává tr...
Pokračovat ve čtení
Optimalizace e-shopu pro začátečníky
Vyšší výkon a zisk e-shopu? Přečtěte si naše ověřené rady a tipy :) Často se e-shopař dostane do ...
Pokračovat ve čtení
Co je to rozšířená realita pro eshopy?
Pokud zákazníci nakupují zboží v kamenném obchodě, mají možnost si produkty vyzkoušet, vidět jejich&...
Pokračovat ve čtení
Jak tvořit obsah na Instagram jako firma
Instagram se od roku 2010 stal jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí zaměřenou na vizuální obsa...
Pokračovat ve čtení
Jak tvořit produktové popisky tak, aby vaši zákazníci nemohli nenakoupit?
Prodáváte své produkty online a lámete si hlavu s tím, jak vytvořit produktové popisky tak, aby zauj...
Pokračovat ve čtení
Získali jsme odznak Google Partner
Je nám potěšením oznámit, že jsme získali odznak Google Partner a stali se tak certifikovaným partne...
Pokračovat ve čtení
Napsali o nás - rubrika FPHSuccess Vysoké školy ekonomické v Praze
"Abychom se dozvěděli, co je to Brand Elevator, vyzpovídali jsme Jana Prokopa, jeho zakladatele...
Pokračovat ve čtení
6 typů reklam na TikToku a jak je využít!
Ať máte TikTok stažený nebo ne, určitě jste o něm už slyšeli! Tato poměrně nová sociální síť (2016) ...
Pokračovat ve čtení
Proč byste měli používat remarketing?
Chtěli byste zacílit vaše PPC kampaně na potencionální zákazníky, kteří již navštívili vaši webovou ...
Pokračovat ve čtení
Proč si segmentovat zákazníky?
Segmentace marketingu patří k nástrojům, které vám mohou pomoci dobře poznat vašeho zákazníka, což j...
Pokračovat ve čtení
Základní metriky pro vyhodnocování PPC v Google Ads
Pro zajištění těch nejlepších výsledků z PPC kampaní je nutná pravidelná správa a vyhodnocování. Spo...
Pokračovat ve čtení
Co znamená PNO a proč je důležité?
Podíl nákladů na obratu, zkráceně PNO, vyjadřuje, kolik procent z obratu, který jsme získali díky re...
Pokračovat ve čtení
Proč posílat zpravodaje? Zvyšte zisk svojí firmy pomocí newsletterů!
Posílání newsletterů se může zdát zbytečné, pokud nemáte statisíce kontaktů, opak je ale pravdou. I ...
Pokračovat ve čtení
PPC v zahraničí - na co si dát pozor, když chcete s eshopem do světa
Mnoho eshopů v dnešní době dorůstá do bodu, kdy neví, kam dál v lokálním trhu růst. Eshop lze znásob...
Pokračovat ve čtení
Optimalizace SEO pro weby a eshopy - co to znamená?
Založili jste eshop nebo webovky a potřebujete zákazníky? Nejefektivnějším marketingem je v online p...
Pokračovat ve čtení
SEO specialista - konzultant, agentura anebo freelancer?
Pokud to s vaším eshopem nebo webem myslíte vážně, tak si dovoluji tvrdit, že optimalizace pro vyhle...
Pokračovat ve čtení
Tvorba značky - proč je to tak důležité pro každou firmu?
Brand building představuje proces tvorby všech asociací a celkového vnímání společnosti zákazníky. T...
Pokračovat ve čtení
PPC reklama – co to je a proč by mě to mělo zajímat?
PPC, neboli placené reklamy na internetu, jsou kampaně speciálně cílené v rozhraní Google Ads nebo S...
Pokračovat ve čtení
Vyplatí se spolupráce s Influencery?
Co znamená Influencer marketing? Tento typ marketingové komunikace je jednoduše odvozen od ...
Pokračovat ve čtení
Jak na vstup do zahraničí? Přizpůsobeno pro eshopy.
"Proč bych měl/a prodávat i za hranice? Ještě nemám ani 100% podílu na lokálním trhu, to přeci nedáv...
Pokračovat ve čtení
Jak začít prodávat na Amazonu
Přemýšlíte o podnikání na Amazonu? Prodej na Amazonu je výhodný jak pro začínající prodejce, tak i v...
Pokračovat ve čtení
Amazon FBA – největší výhody a nevýhody
FBA (Fulfillment by Amazon) je program, který umožňuje uskladnění zboží v distribučních centrech Ama...
Pokračovat ve čtení